Sincronizarea cu Channel Manager
Documentație
Unitati de cazare
- 1. Creare Cont
- 2. Completarea datelor companiei
- 3. Adăugarea unei proprietăți
- 4. Configurarea intervalelor de vârstă
- 5. Definirea tipurilor de ocupare
- 6. Adăugarea camerelor
- 7. Adăugarea serviciilor suplimentare
- 8. Setarea politicilor de plată
- 9. Setarea politicilor de anulare
- 10. Definirea sezoanelor
- 11. Crearea planurilor tarifare
- 12. Asocierea planurilor tarifare pe camere
- 13. Sincronizarea cu Channel Manager
- 14. Setarea contractului cu agențiile de turism
- 15. Activarea conexiunii cu agențiile de turism
- 16. Vizualizarea rezervărilor
- 17. Vizualizarea comisioanelor
- 18. Adăugarea utilizatorilor în cadrul companiei
- 19. Caută și rezervă
Agenții de Turism
După ce ai completat toți pașii anteriori, trebuie să sincronizezi informațiile cu Channel Managerul.
Urmează indicațiile de mapare.
Pasul 1:
Navigare: Proprietăți → [Selectează proprietatea] → Proprietati → ID
In pagina proprietății vei găsi ID-ul acesteia. Va trebui sa il copiezi și să o introduci in Channel Manager
Pasul 2:
Navigare: Proprietăți → [Selectează proprietatea] → Administrare → Edit User
In pagina primului utilizator de pe companie vei găsi parola denumită „Cheie API”. Va trebui sa o copiezi și să o introduci in Channel Manager
Asigură-te că ai setat corect camerele și planurile tarifare și că acestea au un corespondent in Channel Manager
După finalizarea mapării, verifică informațiile preluate în secțiunea „Tarife și Disponibilitate → Calendar”.
Notă: Acest pas este esențial pentru ca informațiile introduse în H2B să fie transmise corect către canalele de vânzare.
